Vine al bàsquet gratis amb Amics Castelló

El CEIP Antonio Armelles, l’AMPA de l’escola i el Club Amics del Bàsquet Castelló et convidem a viure gratis l’emoció del bàsquet de màxim nivell al Pavelló Ciutat de Castelló. Si t’apuntes, podràs gaudir el pròxim divendres dia 12 de febrer a les 20.30 h del partit del primer equip d’Amics del Bàsquet contra el Club Baloncesto Melilla, de la Lliga LEB ORO. Podeu apuntar-se els xiquets, la familia i/o els amics que vulgueu. Mireu la carta d’invitació que ens ha enviat el club.

Per assistir al partit, només has de fer una de les coses següents abans del dijous 11, per a informar-nos en tot cas de quants adults i xiquets sereu, i amb una persona de contacte:

– Respondre a aquest correu electrònic
– Respondre al post de Facebook o al de Twitter de l’AMPA
– Enviar un correu electrònic a l’AMPA (amparmelles@gmail.com)

En breu contactarem amb vosaltres.

Vingueu i gaudiu amb l’esport!

——————————————————————————-

VEN AL BALONCESTO GRATIS CON AMICS CASTELLÓ

El CEIP Antonio Armelles, la AMPA del colegio y el Club Amics del Bàsquet Castelló te invitamos a vivir gratis la emoción del baloncesto de máximo nivel en el Pabellón Ciutat de Castelló. Si te apuntas, podrás disfrutar el próximo viernes día 12 de febrero a las 20.30 h del partido del primer equipo de Amics del Bàsquet contra el Club Baloncesto Melilla, de la Liga LEB ORO. Podéis apuntaros tanto los niños como la familia, y/o los amigos que queráis. Mirad la carta d’invitació que nos ha enviado el club.

Para asistir al partido, sólo tienes que hacer una de las cosas siguientes antes del jueves 11, para informarnos en todo caso de cuantos adultos y niños seréis, e indicarnos una persona de contacto:

– Respondere a este correo electrónico
– Responder al post de Facebook o al de Twitter de la AMPA
– Enviar un correo electrónico a la AMPA (amparmelles@gmail.com)

En breve contactaremos con vosotros

¡Venid y disfrutar con el deporte!