Reclamació de l’ajuda per a la compra de llibres

Benvolgut soci i benvolguda sòcia,

Us podeu descarregar ací el model de reclamació (en valencià) per a les persones que no hagen percebut encara l’ajuda de llibres que van sol·licitar a Conselleria per al present curs.

Recordem que aquest curs no va haver-hi bonollibre, per la qual cosa es va haver de pagar l’import íntegre dels llibres de text, a l’espera de recuperar una part del mateix mitjançant d’aquesta ajuda. Com sembla ser que la falta de pagament a hores d’ara és bastant generalitzada, facilitem el model de reclamació perquè es presente en Conselleria (o qualsevol registre públic). Convé fer una fotocòpia per tal que segellen l’entrada.

Recordem, finalment, que en el tauler d’anuncis de l’edifici de Primària estan penjades les llistes de l’alumnat beneficiari d’aquestes ajudes.

———————————

RECLAMACIÓN DE LA AYUDA PARA LA COMPRA DE LIBROS

Estimado/a socio/a,

Pueden descargarse aquí el modelo de reclamación (en castellano) para las personas que no hayan percibido todavía la ayuda de libros que solicitaron a Conselleria para el presente curso.

Recordamos que este curso no hubo bonolibro, por lo que se tuvo que pagar el importe íntegro de los libros de texto, a la espera de recuperar una parte del mismo a través de dicha ayuda. Como parece ser que la falta de pago a estas alturas es bastante generalizada, facilitamos el modelo de reclamación para que se presente en Conselleria (o cualquier registro público). Conviene hacer una fotocopia para que sellen la entrada.

Recordamos, por último, que en el tablón de anuncios del edificio de Primaria están colgadas las listas del alumnado beneficiario de dichas ayudas.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.