Nou projecte: Banc de llibres

Com es va informar a la darrera assemblea, l’Associació de Mares i Pares del CEIP Antonio Armelles, junt amb la col•laboració del col•legi, volem proposar l’inici del projecte «Banc de Llibres» a partir del pròxim curs escolar 2014-2015, amb la finalitat principal de propiciar un estalvi substancial a les famílies i reutilitzar els manuals de cursos anteriors.

El Banc de Llibres és un projecte nou fruit de les necessitats sorgides arran dels accelerats canvis socioeconòmics que estem vivint en els últims anys. De fet el projecte naix com a resposta al fi de les ajudes econòmiques per a l’adquisició dels llibres de text.

El projecte del banc de llibres beneficia a tot l’alumnat, des de infantil P3 fins a 6è de Primària, distribuïts en tres grups en funció del % de manuals reutilitzables.

El Banc de Llibres consistix en reutilitzar els llibres que al final del curs es troben en bon estat, així com adquirir de manera col•lectiva la resta de manuals necessaris per a completar els lots de cada alumne que forme part del projecte, lo qual cosa suposa una forma d’estalvi al mateix temps que es fomenta la cooperació entre les famílies.

Qualsevol alumne y/o alumna del CEIP Antonio Armelles pot beneficiar-se del programa, no obstant, les famílies sòcies de l’AMPA tindran una bonificació del 100% de la quota de gestió (20 €/alumne).

Si estàs interessat en que els teu/s fill/s formen part del projecte, t’esperem en la xarrada informativa que tindrà lloc el pròxim DILLUNS 16 DE JUNY, a les 19:00 h en l’Edifici de Primària.

Vegeu tots els detalls del projecte íntegre i descarregueu-vos la sol·licitud de participació (ambdós documents en castellà).

——-

Nuevo proyecto: Banco de libros

Como se informó en la última asamblea, la Asociación de Madres y Padres del CEIP Antonio Armelles junto con la colaboración del colegio, queremos proponer el inicio del proyecto «Banco de Libros» a partir del próximo curso escolar 2014-2015, con la finalidad principal de propiciar un ahorro sustancial a las familias y reutilizar los manuales de cursos anteriores.

El Banco de Libros es un proyecto novedoso fruto de necesidades surgidas a raíz de los acelerados cambios socio-económicos que estamos viviendo en los últimos años. De hecho el proyecto nace como respuesta al fin de las ayudas económicas para la adquisición de los libros de texto.

El proyecto de banco de libros beneficia a todo el alumnado, desde infantil P3 hasta 6º de Primaria, distribuidos en tres grupos en función del % de manuales reutilizables.

El Banco de Libros consiste en reutilizar los libros de texto que al final del curso se encuentren en buen estado, así como adquirir de manera colectiva el resto de manuales necesarios para completar los lotes de cada alumno que forme parte del proyecto, lo que supone una forma de ahorro a la vez que se fomenta la cooperación entre las familias.

Cualquier alumno y/o alumna del CEIP Antonio Armelles puede beneficiarse del programa, no obstante, las familias socias de la AMPA tendrán una bonificación del 100% de la cuota de gestión (20 €/alumno).

Si estás interesado en que tu/s hijo-a/os-as formen parte del proyecto, te esperamos en la charla informativa que tendrá lugar el próximo LUNES 16 DE JUNIO, a las 19:00 h en el Edificio de Primaria.

Podéis acceder a todos los detalles del proyecto íntegro y descarregaos la solicitud de participación.