Manifestació per l’escola pública. Dissabte 10 de maig – 18:30 h – Plaça M. Agustina

La nostra és una 10demaigde les escoles afectades per les retallades d’unitats escolars a Castelló, passant de 3 unitats d’infantil a 2 unitats per al proper any escolar 2014-2015. Aquesta reducció d’alumnat afectarà als mestres, als alumnes, a les famílies i a tot el barri.

La Conselleria d’Educació està abandonant les escoles públiques més velles enlloc de reformar-les i adaptar-les a les necessitats. El districte únic a la ciutat de Castelló només beneficia a les escoles concertades i perjudica a les famílies que no volen o no poden portar els seus fills a una escola lluny de casa i prefereixen l’escola que està més a prop.

Per tal motiu L’AMPA del CEIP Antonio Armelles convoca a mestres i famílies a la manifestació per l’escola pública, que començará a les 18:30 h del dissabte 10 de maig a la plaça Maria Agustina. Us esperem a les 18:15 h. davant de la Diputació (plaça de les Aules) per anar tots junts cap al lloc d’inici de la manifestació.

DEFENSEM L’ESCOLA PÚBLICA; US ESPEREM!

———————————

La nuestra es una de las escuelas afectadas por los recortes de unidades escolares en Castellón , pasando de 3 unidades de infantil a 2 unidades para el próximo año escolar 2014-2015 . Esta reducción de alumnado afectará a los maestros, los alumnos, a las familias y a todo el barrio.

La Conselleria d’Educació está abandonando las escuelas públicas más viejas en lugar de reformarlas y adaptarlas a las necesidades . El distrito único en la ciudad de Castellón sólo beneficia a las escuelas concertadas y perjudica a las familias que no quieren o no pueden llevar a sus hijos a una escuela lejos de casa y prefieren la escuela que está más cerca.

Por tal motivo el AMPA del CEIP Antonio Armelles convoca a maestros y familias a la manifestación por la escuela pública, que comenzará a las 18:30 h del sábado 10 de mayo en la plaza María Agustina . Os esperamos a las 18:15 h delante de la Diputación ( plaza de las Aulas ) para ir todos juntos hacia el lugar de inicio de la manifestación .

DEFENDAMOS LA ESCUELA PÚBLICA ; ¡OS ESPERAMOS !