Manifestació contra l’arranjament escolar – 28 de febrer

La FAPA Castelló-Penyagolosa i la Plataforma per l’Ensenyament han convocat per al proper 28 de febrer una manifestació conjunta de tots els centres afectats per l’arranjament escolar, entre els quals es troba el nostre CEIP Antonio Armelles.
Al nostre col·legi es realitzarà una concentració a les 17 hores, quan haja acabat la rua de Carnaval, i desprès es començarà a marxar cap al centre de Castelló, passant pel carrer Herrero, fins a arribar a la Plaça Major. L’organització té previst que l’horari de trobada de tots els centres serà a les 18 hores.
Us animem a participar per la qualitat de l’ensenyament dels nostres fills i filles!
——
La FAPA Castelló-Penyagolosa y la Plataforma per l’Ensenyament han convocado para el próximo 28 de febrero una manifestación conjunta de todos los centros afectados por el arreglo escolar, entre los cuales se encuentra nuestro CEIP Antonio Armelles.
En nuestro colegio se realizará una concentración a las 17 horas, cuando acabe el desfile de Carnaval, y después se marchará hacia el centro de Castellón, pasando por la calle Herrero, hasta llegar a la Plaza Mayor. La organización tiene previsto que el horario de encuentro de todos los centros será a las 18 horas.
¡Os animamos a participar por la calidad de la enseñanza de nuestros hijos e hijas!

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.