FESTA FI DE CURS AMPA 2019

El pròxim dissabte15 de juny, de 17:30 a 01:00 hores, l’AMPA del CEIP ANTONIO ARMELLES celebrarà la Festa de Fi de curs en el pati de primària del col·legi. L’obertura de portes serà a les 17:00 hores (intenteu vindre tot el grup familiar al mateix temps per a facilitar l’entrada).

És necessari inscriure’s perquè des de l’AMPA necessitem saber la quantitat de taules i cadires que hem de llogar, per la qual cosa és IMPRESCINDIBLE QUE OMPLIU EL SEGÜENT QÜESTIONARI.

Normes i condicions:

  1. La festa s’organitza per a les famílies de l’AMPA, podent inscriure’s: el propi alumnat, mare i pare, germans i germanes que no vagen al centre, i iaios i iaies dels alumnes. En cap cas podran inscriure’s més persones (amics i amigues dels alumnes, cosins i cosines, tios i ties, etc.).
  2. Queda prohibit consumir begudes alcohòliques, tabac i altres dins de tot el recinte del centre educatiu, tal com s’establix en la normativa actual. També estarà prohibit utilitzar globus d’aigua.
  3. Com a màxim, la música finalitzarà a les 01:00 i la festa a les 01:30 de la matinada.
  4. S’haurà de deixar el pati i els banys nets i ajudar a l’arreplega de taules i cadires.

ESPEREM QUE DISFRUTEU DE LA FESTA!


FIESTA FIN DE CURSO AMPA 2019

El próximo sábado 15 de junio, de 17:30 a 01:00 horas, la AMPA del CEIP ANTONIO ARMELLES celebrará la Fiesta de fin de curso en el patio de primaria del colegio. La apertura de puertas será a las 17:00 horas (intentad venir todo el grupo familiar al mismo tiempo para facilitar la entrada).

Es necesario inscribirse porque desde la AMPA necesitamos saber la cantidad de mesas y sillas que tenemos que alquilar, por lo que es IMPRESCINDIBLE QUE RELLENEIS EL SIGUIENTE CUESTIONARIO.

Normas y condiciones:

  1. La fiesta se organiza para las familias de la AMPA, pudiendo inscribirse: el propio alumnado, madre y padre, hermanos y hermanas que no vayan al centro, y abuelos y abuelas de los alumnos. En ningún caso podrán inscribirse más personas (amigos y amigas de los alumnos, primos y primas, tíos y tías, etc.).
  2. Queda prohibido consumir bebidas alcohólicas, tabaco y otros dentro de todo el recinto del centro educativo, tal como se establece en la normativa actual. También estará prohibido utilizar globos de agua.
  3. Como máximo, la música finalizará a las 01:00 y la fiesta a las 01:30 de la madrugada.
  4. Se deberá dejar el patio y los baños limpios y ayudar a la recogida de mesas y sillas.

¡ESPERAMOS QUE DISFRUTÉIS DE LA FIESTA!

 

2 comentarios

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.