Festa de fi de curs AMPA Antonio Armelles 2015

El proper 20 de juny, dissabte, d’11 a 19 hores, l’AMPA celebrarà la Festa de Fi de curs en el Pinar del Grau:

• D’11 a 13:30 hores, animacions per a xiquets i xiquetes (els unflables estaran fins les 19:00 hores).
  • A les 13,45 hores, dinar de pa i porta (cada família portarà el seu propi menjar).
  • Per la vesprada, animació musical.
  • A les 19 hores s’arreplegaran les cadires i taules llogades per l’AMPA.

La festa s’organitza per a les families de l’AMPA, podent inscriure’s, l’alumnat, mares i pares, i fins i tot, iaios, iaes, germans i germanes que no vagen al centre. En cap cas podrà inscriure’s més persones (amics i amigues d’alumnes, cosins i cosines, oncles i ties, etc.). Preguem respecten aquests límits, que considerem amplis i raonables.

Cal inscriure’s perquè des de l’AMPA necessitem saber la quantitat de taules i cadires que hem de llogar. Per fer-ho, poden  enviar un correu electrònic a amparmelles@gmail.com o dipositar en paper en la bústia de l’AMPA apuntant les dades següents abans del dia 11 de juny .

• Alumne/a (Alumno/a):
  • Mare/pare/tutor (Madre/padre/tutor):
  • Nº xiquets/es (Nº niños/as):
  • Nº adults (Nº adultos):
  • Nº soci (Nº socio) AMPA:
  • Telèfon (Teléfono):

FIESTA DE FINAL DE CURSO AMPA ANTONIO ARMELLES 2015

El próximo 20 de junio, sábado, de 11 a 19 horas, la AMPA celebrará la Fiesta de Final de curso en el Pinar de El Grao:

• De 11 a 13:30 horas, animaciones para los niños y niñas (los hinchables estarán hasta las 19:00 horas).
  • A las 13,45 horas comida de «pa i porta» (cada familia llevará su propia comida).
  • Por la tarde animación musical .
  • A las 19 horas se recogerán las sillas y mesas alquiladas por la AMPA.

La fiesta se organiza para las familias de la AMPA, pudiendo inscribirse, el alumnado, madres y padres, incluso abuelos, abuelas, hermanos y hermanas que no vayan al centro. En ningún caso podrán inscribirse más personas (amigos/as, primos/as, tíos/as, etc.). Rogamos respeten estos límites, que consideramos amplios y razonables.

Es necesario inscribirse porque desde la AMPA necesitamos saber la cantidad de mesas y sillas que debemos alquilar. Para hacerlo, pueden enviar un correo electrónico a amparmelles@gmail.com  o depositar en papel en el buzón de la AMPA con los datos siguientes, antes del día 11 de junio.

• Alumne/a (Alumno/a):
  • Mare/pare/tutor (Madre/padre/tutor):
  • Nº xiquets/es (Nº niños/as):
  • Nº adults (Nº adultos):
  • Nº soci (Nº socio) AMPA:
  • Telèfon (Teléfono):

festapinar2014