Festa de fi de curs de l’AMPA CEIP Antonio Armelles 2014

El pròxim 14 de juny, dissabte, d’11 a 19 hores, l’AMPA celebrarà la Festa de Fi de curs en el Pinar del Grau:

•  d’11 a 13:30 hores, animacions per a xiquets i xiquetes (els unflables estaran fins les 19:00 hores).
  •  a les 13,45 hores, dinar de pa i porta (cada família portarà el seu propi menjar).
  •  per la vesprada animació musical i jocs tradicionals per a totes i tots .
  •  i a les 19 hores s’arreplegaran les cadires i taules llogades per l’AMPA.

La festa s’organitza per a les families de l’AMPA, podent inscriure’s, l’alumnat, mares i pares, i fins i tot, iaios, iaes, germans i germanes que no vagen al centre. En cap cas podrà inscriure’s més persones (amics i amigues d’alumnes, cosins i cosines, oncles i ties, etc.). Preguem respecten aquests límits, que considerem amplis i raonables.
Cal inscriure’s perquè des de l’AMPA necessitem saber la quantitat de taules i cadires que hem de llogar. Per fer-ho, poden dipositar el retall d’aquest document d’inscripció   omplit en la bústia de l’AMPA, o enviar un correu electrònic a amparmelles@gmail.com apuntant les dades que s’indiquen , abans del dia 12 de juny.

• Alumne/a (Alumno/a):
    • Mare/pare/tutor (Madre/padre/tutor)::
    • Nº xiquets/es (Nº niños/as):_______     Nº adults (Nº adultos): ____________
    • Nº soci (Nº socio) AMPA:_______    Telèfon (Teléfono): _______________

——–

FIESTA DE FINAL DE CURSO DEL AMPA CEIP ANTONIO ARMELLES 2014

El próximo 14 de junio,sábado, de 11 a 19 horas, la AMPA celebrará la Fiesta de Final de curso en el Pinar de El Grao:

•  de 11 a 13:30 horas, animaciones para los niños y niñas (los hinchables estarán hasta las 19:00 horas).
  •  a las 13,45 horas comida de “pa i porta” (cada familia llevará su propia comida).
  •  por la tarde animación musical y juegos tradicionales para todos y todas.
  •  y a las 19 horas se recogerán las sillas y mesas alquiladas por la AMPA.

La fiesta se organiza para las familias de la AMPA, pudiendo inscribirse, el alumnado, madres y padres, incluso abuelos, abuelas, hermanos y hermanas que no vayan al centro. En ningún caso podrán inscribirse más personas (amigos/as, primos/as, tíos/as, etc.). Rogamos respeten estos límites, que consideramos amplios y razonables.
Es necesario inscribirse porque desde la AMPA necesitamos saber la cantidad de mesas y sillas que debemos alquilar. Para hacerlo, pueden depositar el recorte del documento de inscripción debidamente rellenado en el buzón de la AMPA, o enviar un correo electrónico a amparmelles@gmail.com apuntando los datos que se indican, antes del día 12 de junio:

• Alumne/a (Alumno/a):
    • Mare/pare/tutor (Madre/padre/tutor)::