Eleccions Consell Escolar

El proper dijous, 28 de novembre de 2013, se celebraran les eleccions al Consell Escolar. Podeu votar a la biblioteca de l’Edifici de Primària en horari de  09:05 a 13:00 i de 15:05 a 19:00. Les paperetes per a votar, on constaran totes les persones candidates, les repartirà el centre prèviament a tot l’alumnat i també a la Mesa Electoral.

Si no podeu vindre, es pot votar de la següent manera: s’introdueix la papereta electoral amb un MÀXIM de 3 noms marcats en un sobre i es tanca; després s’introdueix aquest en un altre sobre, on també es  posarà una fotocòpia del vostre DNI. Un cop tancat, s’ha signar en la solapa del sobre. El sobre el portarà al centre algú de la vostra confiança, pot ser el vostre fill o filla, en l’horari a dalt indicat. Recordem que són vàlids el vot del pare i el de la mare per separat.

 

Els candidats que es presenten són:

Lloría Adanero, Reis (AMPA)

Luján Algarra, María Pilar (AMPA)

Tena Zaragozá, Jose (AMPA)

Tomás Hueso, Esther (AMPA)
Andreu Dols, Patricia (Independent)

Caballero Valero, Nuria (Independent)

Castillo Bellmunt, Inmaculada (Independent)

Couto Marín, Teresa (Independent)

Portolés Górriz, Angel (Independent)

 

Algunes competències del Consell Escolar són: Aprovar i avaluar el Pla de Convivència, aprovar i avaluar la Programació General Anual (PGA), participar en l’elecció del Director/a del centre, proposar mesures i iniciatives que afavorisquen la convivència, la igualtat i la resolució de conflictes, aprovar el pressupost del centre i la seua execució…
——-

El próximo jueves, 28 de noviembre de 2013, se celebran las elecciones al Consejo Escolar. Podéis votar en la biblioteca del Edificio de Primaria durante el horario de 09:05 a 13:00 y de 15:05 a 19:00. Las papeletas, donde constarán todas las personas candidatas, las repartirá el centro previamente a todo el alumnado y también en la Mesa Electoral

Si no podéis venir, se puede votar de la siguiente manera: se introduce la papeleta electoral con un MÁXIMO de 3 nombres marcados en un sobre y se cierra; luego se introduce éste en otro sobre, donde también se pondrá una fotocopia de vuestro DNI. Una vez cerrado, se tiene que firmar en la solapa. El sobre lo deberá traer al centro alguien de vuestra confianza, puede ser vuestro hijo o hija, en el horario arriba indicado. Recordad que son válidos el voto del padre y de la madre por separado.

 

Los candidatos que se presentan son:

Lloría Adanero, Reis (AMPA)

Luján Algarra, María Pilar (AMPA)

Tena Zaragozá, Jose (AMPA)

Tomás Hueso, Esther (AMPA)
Andreu Dols, Patricia (Independiente)

Caballero Valero, Nuria (Independiente)

Castillo Bellmunt, Inmaculada (Independiente)

Couto Marín, Teresa (Independiente)

Portolés Górriz, Angel (Independiente)

 

Algunas competencias del Consejo Escolar son: Aprobar y evaluar el Plan de Convivencia, aprobar y evaluar la Programación General Anual (PGA), participar en la elección del Director/a del centro, proponer medidas e iniciativas que favorezcan la convivencia, la igualdad y la resolución de conflictos, aprobar el proyecto de presupuesto del centro y su ejecución…

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.