Dimecres 29 de maig, assemblea general ordinària

L’AMPA CEIP Antonio Armelles celebrará una assemblea general ordinària el proper dimecres 29 de maig de 2013, al menjador de l’edifici de Primària, a las 19,15 hores en primera convocatòria, i a les 19,30 hores en segona convocatòria. L’ordre del dia serà el següent:

1. Lectura i aprovació, si s’escau, de l’acta anterior.
2. Aprovació de la quota per al curs 2013/14.
3. Nova comissió de Cajamar al soci/a.
4. Festa de fi de curs.
5. Accions davant la manca de resposta de les institucions a les necessitats del col·legi.

S’ofereix un servei de ludoteca per a les filles i els fills de les persones associades amb la finalitat de poder facilitar la seua assistència.

——-

EL MIÉRCOLES 29 DE MAYO, ASAMBLEA GENERAL ORDINARIA

La AMPA CEIP Antonio Armelles celebrará una asamblea general ordinaria el próximo miércoles 29 de mayo de 2013 en el comedor del edificio de Primaria, a las 19,15 horas en primera convocatoria, y a las 19,30 horas en segunda convocatoria. El orden del día será el siguiente:

2. Aprobación de la cuota para el curso 2013/14.
3. Nueva comisión de Cajamar a las familias socias.
4. Fiesta de fin de curso.
5. Acciones ante la falta de respuesta de las instituciones a las necesidades del colegio.

Se ofrece un servicio de ludoteca para los/as hijos/as de las personas asociadas con el fin de poder facilitar su asistencia.