Dimecres 21, assemblea general ordinària

L’AMPA CEIP Antonio Armelles celebrará una assemblea general ordinària el proper dimecres 21 de novembre de 2012, al menjador de l’edifici de Primària, a las 19,15 hores en primera convocatòria, i a les 19,30 hores en segona convocatòria. L’ordre del dia serà el següent:

1. Lectura i aprovació, si s’escau, de l’acta anterior.
2. Estat de comptes i aprovació del pressupost 2012/13.
3. Activitats extraescolars.
4. ‘Escoleta’ de matí i vesprada.

S’ofereix un servei de ludoteca per a les filles i els fills de les persones associades amb la finalitat de poder facilitar la seua assistència.

——-

EL 21 DE NOVIEMBRE, ASAMBLEA GENERAL ORDINARIA

La AMPA CEIP Antonio Armelles celebrará una asamblea general ordinaria el próximo miércoles 21 de noviembre en el comedor del edificio de Primaria, a las 19,15 horas en primera convocatoria, y a las 19,30 horas en segunda convocatoria. El orden del día será el siguiente:

2. Estado de cuentas y aprobación del presupuesto 2012/13.
3. Actividades extraescolares.
4. ‘Escoleta’ de mañana y tarde.

Se ofrece un servicio de ludoteca para los/as hijos/as de las personas asociadas con el fin de poder facilitar su asistencia.