Dijous 13 de novembre, Assemblea General Ordinària

L’Assemblea General Ordinària de l’AMPA CEIP Antonio Armelles tindrà lloc al menjador de l’edifici de Primària el proper dijous 13 de novembre de 2014, a las 18,45 h en primera convocatòria, i a les 19 h en segona convocatòria. L’ordre del dia serà el següent:

1. Lectura i aprovació, si s’escau, de l’acta anterior.
2. Informe sobre despeses del curs 2013-2014.
3. Presentació i aprovació, si s’escau, del pressupost per al curs 2014-2015.

Us recordem que s’ofereix un servei de ludoteca per a les filles i els fills de les persones associades amb la finalitat de poder facilitar la seua assistència.

La Junta Directiva

————————————-

Jueves 13 de noviembre, Asamblea General Ordinaria

La Asamblea General Ordinaria de la AMPA CEIP Antonio Armelles tendrá lugar en el comedor del edificio de Primaria del colegio el próximo jueves, 13 de noviembre de 2014, a las 18,45 h en primera convocatoria, y a las 19 h en segunda convocatoria. El orden del día será el siguiente:

2. Informe sobre gastos del curso 2013-2014.
3. Presentación y aprobación, si procede del presupuesto para el curso 2014-2015.

Recordamos que se ofrece un servicio de ludoteca para los/as hijos/as de las personas asociadas con el fin de poder facilitar su asistencia.

La Junta Directiva