Comunicat urgent de l’AMPA

Per motius aliens a aquesta associació, lamentem comunicar que s’ha hagut de finalitzar la col·laboració amb l’empresa Aur-Art, que venia ocupant-se durant diversos anys de l’escoleta matinera i vespertina, així com d’algunes activitats extraescolars. A partir de l’1 d’octubre, l’empresa que prestarà aquests serveis serà Sagals (Guillermo, telf. 640061466), per la qual cosa sol·licitem als usuaris que us poseu en contacte amb ells per tal de sol·licitar els seus serveis. Disculpeu les molèsties ocasionades.

Ací teniu l’inscripció: escoleta1617Sagals.pdf

—————–

COMUNICADO URGENTE DE LA AMPA

Por motivos ajenos a esa asociación, lamentamos comunicar que se ha tenido que finalizar la colaboración con la empresa AUR-ART, la cual venia ocupándose durante varios años de la escoleta matinera y vespertina así como de varias actividades extraescolares.  A partir del 1 de octubre,  la empresa que realizará estos servicios será SAGALS (Guillermo, telf. 640061466), por lo que solicitamos a los usuarios os pongáis en contacto con ellos para solicitar sus servicios.  Disculpad las molestias ocasionadas.

Aquí tenéis la inscripción: escoleta1617Sagals.pdf