Assemblea General Ordinària

Benvolgut/da soci/a,

Per la present se li convoca a l’Assemblea General Ordinària de l’AMPA CEIP Antonio Armelles, que tindrà lloc al menjador de l’edifici de Primària el proper dijous, 11 de juny de 2015, a las 19 h en primera convocatòria, i a les 19.15 h en segona convocatòria.

L’ordre del dia serà el següent:

1. Lectura i aprovació, si escau, de l’acta anterior.
2. Aprovació de la quota de soci/a per al curs 2015-2016.
4. Banc de Llibres 2015-2016.
5. Festa de fi de curs.

Us recordem que s’ofereix un servei de ludoteca per a les filles i els fills de les persones associades amb la finalitat de poder facilitar la seua assistència.

ASSEMBLEA GENERAL ORDINARIA
Estimado/a socio/a,

Por la presente se le convoca a la Asamblea General Ordinaria de la AMPA CEIP Antonio Armelles, que tendrá lugar en el comedor del edificio de Primaria el próximo jueves, 11 de junio de 2015, a las 19 horas en primera convocatoria, y a las 19,15 horas en segunda convocatoria.

El orden del día será el siguiente:

2. Aprobación de la cuota de socio/a para el curso 2015-2016.
3. Informe de la junta directiva.
4. Banco de libros 2015-2016.
5. Fiesta fin de curso.
Les recordamos que se ofrece un servicio de ludoteca para los/as hijos/as de las personas asociadas con el fin de poder facilitar su asistencia.