Dijous 22 de maig, assemblea general ordinària i assemblea general extraordinària

ASSEMBLEA GENERAL ORDINÀRIA

Benvolgut/da soci/a:
Per la present se li convoca a l’Assemblea General Ordinària de l’AMPA CEIP Antonio  Armelles, que tindrà lloc al menjador de l’edifici de Primària el proper dijous, 22 de maig  de 2014, a las 19 h en primera convocatòria, i a les 19.15 h en segona convocatòria.
L’ordre del dia serà el següent:

• 1. Lectura i aprovació, si s’escau, de l’acta anterior.
  • 2. Aprovació de la quota de soci/a per al curs 2014-2015.
  • 3. Informe de la Junta Directiva.
  • 4. Proposta de Banc de Llibres.
  • 5. Festa per la Llengua el 8 de juny a Benlloch. Col·laboració dels pares/mares.
  • 6. Festa de fi de curs.
  • 7. Proposta de circulars informatives per correu electrònic.
  • 8. Torn obert de paraules.

Us recordem que s’ofereix un servei de ludoteca per a les filles i els fills de les persones
associades amb la finalitat de poder facilitar la seua assistència.
ASSEMBLEA EXTRAORDINÀRIA
Benvolgut/da soci/a:
Per la present se li convoca a l’Assemblea Extraordinària de l’AMPA CEIP Antonio
Armelles, que tindrà lloc al menjador de l’edifici de Primària el proper dijous, 22 de maig  de 2014, en finalitzar l’Assamblea General Ordinària.  L’ordre del dia serà el següent:

• 1. Proposta de candidatures per a formar una Junta Directiva de l’AMPA.
  • 2. Renovació dels càrrecs de la Junta Directiva.

————————

ASAMBLEA GENERAL ORDINARIA
Estimado/a socio/a:
Por la presente se le convoca a la Asamblea General Ordinaria de la AMPA CEIP Antonio  Armelles, que tendrá lugar en el comedor del edificio de Primaria el próximo jueves, 22 de  mayo de 2014, a las 19 h en primera convocatoria y a las 19.15 h en segunda  convocatoria.
El orden del día será el siguiente:

• 1. Lectura y aprobación, si procede, del acta anterior.
  • 2. Aprobación de la cuota de socio/a para el curso 2014-2015.
  • 3. Informe de la Junta Directiva.
  • 4. Propuesta de Banco de Libros.
  • 5. Festa per la Llengua el 8 de junio en Benlloch. Colaboración de padres/madres.
  • 6. Fiesta de fin de curso.
  • 7. Propuesta de circulares informativas por correo electrónico.
  • 8. Ruegos y preguntas.

Le recordamos que se ofrece un servicio de ludoteca para los hijos e hijas de las personas  asociadas con la finalidad de poder facilitar su asistencia.

ASAMBLEA EXTRAORDINARIA
Estimado/a socio/a:
Por la presente se le convoca a la Asamblea Extraordinaria de la AMPA CEIP Antonio Armelles, que tendrá lugar en el comedor del edificio de Primaria el próximo jueves, 22 de mayo de 2014, a la finalización de la Asamblea General Ordinaria.
El orden del día será el siguiente:

• 1. Propuesta de candidaturas para formar una Junta Directiva de la AMPA.
  • 2. Renovación de los cargos de la Junta Directiva.