ASSEMBLEA GENERAL ORDINARIA (14/12/2017)

Us recordem que està convocada l’assemblea General Ordinària de l’AMPA del CEIP Antonio Armelles, que tindrà lloc a l’aula de música de l’edifici de Primària el proper dijous, 14 de desembre de 2017, a las 18:45 h en primera convocatòria, i a les 19:00 h en segona convocatòria.

L’ordre del dia:

1. Lectura i aprovació, si escau, de l’acta anterior.
3. Eleccions al Consell Escolar.
4. Reforma Integral del CEIP Antonio Armelles.
5. Festa de fi de curs de l’AMPA 2018.
6. Festival de Nadal del col·legi.

***S’ofereix servei de ludoteca per a les filles i els fills de les persones associades amb la finalitat de poder facilitar la seua assistència***

US ESPEREM!

Junta AMPA ANTONIO ARMELLES

ASAMBLEA GENERAL ORDINARIA (14/12/2017)

Os recordamos que está convocada la Asamblea General Ordinaria de la AMPA del CEIP Antonio Armelles, que tendrá lugar en el aula de música del edificio de Primaria el próximo jueves, 14 de diciembre de 2017, a las 18:45 horas en primera convocatoria, y a las 19:00 horas en segunda convocatoria.

El orden del día:

3. Elecciones al Consejo Escolar.
4. Reforma Integral del CEIP Antonio Armelles.
5. Fiesta de final de curso de la AMPA 2018.
6. Festival de Navidad del colegio.

***Se ofrece un servicio de ludoteca para los/as hijos/as de las personas asociadas con el fin de poder facilitar su asistencia***

OS ESPERAMOS!

Junta AMPA ANTONIO ARMELLES