ASSEMBLEA GENERAL EXTRAORDINARIA (20/06/2019)

Us recordem que està convocada l’assemblea General Extraordinària de l’AMPA del CEIP Antonio Armelles, que tindrà lloc a l’aula de música de l’edifici de Primària el proper dijous, 20 de juny de 2019, a las 18:45 h en primera convocatòria, i a les 19:00 h en segona convocatòria.

L’ordre del dia:

1. Lectura i aprovació, si escau, de l’acta anterior.
  3. Escola d’estiu Armelles 2019.
  4. Incorporació de nous membres a la Junta i renovació dels càrrecs.

***S’ofereix servei de ludoteca per a les filles i els fills de les persones associades amb la finalitat de poder facilitar la seua assistència***

US ESPEREM!

Junta AMPA ANTONIO ARMELLES

ASAMBLEA GENERAL EXTRAORDINARIA (20/06/2019)

Os recordamos que está convocada la Asamblea General Extraordinaria de la AMPA del CEIP Antonio Armelles, que tendrá lugar en el aula de música del edificio de Primaria el próximo jueves, 20 de junio de 2019, a las 18:45 horas en primera convocatoria, y a las 19:00 horas en segunda convocatoria.

El orden del día:

3. Escuela de verano Armelles 2019.
  4. Incorporación de nuevos miembros en la Junta Directiva y renovación de los cargos.

***Se ofrece un servicio de ludoteca para los/as hijos/as de las personas asociadas con el fin de poder facilitar su asistencia***

OS ESPERAMOS!

Junta AMPA ANTONIO ARMELLES