Assamblees Generals Ordinària i Extraordinària

Benvolgut/da soci/a,

Per la present se li convoca a l’Assemblea General Ordinària de l’AMPA CEIP Antonio Armelles, que tindrà lloc al menjador de l`’edifici de Primària del centre el pròxim dijous, 7 de novembre de 2013, a les 19 hores en primera convocatòria, i a les 19,15 hores en segona convocatòria. L’ordre del dia serà el següent:

Lectura i aprovació, si escau, de l’acta anterior.

1. Estat de comptes i aprovació del pressupost 2013-2014.
  2. Activitats extraescolars.
  3. Eleccions al Consell Escolar del centre.
  5. Precs i preguntes.

A continuació tindrà lloc l’Assemblea General Extraordinària, amb un únic punt en l’ordre del dia:

Incorporacions i canvis en la Junta de l’AMPA.

Li recordem que s’ofereix un servei de ludoteca per als fills/filles de les persones associades, a fi de facilitar la seua assistència.

ASAMBLEAS GENERALES ORDINARIA Y EXTRAORDINARIA

Estimado/a socio/a,

Por la presente se le convoca a la Asamblea General Ordinaria de la AMPA CEIP Antonio Armelles, que tendrá lugar en el comedor del edificio de Primaria del colegio el próximo jueves, 7 de noviembre de 2013, a las 19 horas en primera convocatoria, y a las 19,15 horas en segunda convocatoria. El orden del día será el siguiente:

2. Estado de cuentas y aprobación del presupuesto 2013/14.
  3. Actividades extraescolares.
  4. Elecciones al Consejo Escolar del centro.

A continuación, se realizará la Asamblea General Extraordinaria, con un único punto en el orden del día:

1. Incorporaciones y cambios en la Junta de la AMPA.

Les recordamos que se ofrece un servicio de ludoteca para los/as hijos/as de las personas asociadas con el fin de poder facilitar su asistencia.